Inpakken en chillen

20 juni 2011 - Rome, Italië

Gisteren door Rome gefietst. Een bijzondere ervaring en zondag is de beste dag om door dit openluchtmuseum te fietsen, weinig auto's. 's Avonds uitgebreid gekookt en een goede fles wijn open getrokken.

Vanmorgen al de nodige voorbereidingen gedaan voor ons vertrek morgen. Vanmiddag na de siesta de fietsen inpakken en morgen om 11.00u met de bus naar het vliegveld.

De hele karavaan volgers: hartelijk bedankt voor de vele reacties en de support gedurende de afgelopen weken. Erg leuk om onderweg te lezen en zeker de moeite waard om thuis nog eens alles na te lezen.

Mensen kei bedankt.

1. Ellen:
    20 juni 2011
    wat schattig, zo unisexend door Rome.
    sterkte met het afscheid en vlieg voorzichtig hè!(helmpjes op!)
    x Ellen.
  2. arna:
    20 juni 2011
    Geweldig. De tour is volbracht!
    Volgens mij hebben jullie heerlijk genoten van jullie roomse-zondag: cultuur, sfeer, lekker eten en drinken en relaxed samen zijn.
    Vandaag zo'n echte afscheidsdag waarin je terug kijkt naar wat er allemaal is gebeurd en waarbij je toch nog van alles moet regelen. En de dag waarbij je uitkijkt naar de hereniging; weer heerlijk thuis bij vrouw en kids. Want er is niks zo fijn als terugkeren naar je eigen nestje. Geniet en wees trots. Liefs ALS
  3. george & beatrijs keukens:
    Hallo Paul en Chris,

Een mooi slot van een boeiende tocht en een geweldige prestatie.
    En nu op weg naar de gladiolen!!!
    Wat valt er dan nog te wensen...??

george & beatrijs
  4. Fieke:
    Schatje,

De schuifdeur loopt vast en het doucheputje stroomt over....kom maar gauw naar huis.....
  5. frits:
    Hoi Paul en Chris

Ik neem aan Paul dat jij een gebruineerde torso hebt en superbe ballonkuiten na al die dagen fietsen. Als je wat geaccomodeerd bent en uitgerust komen AnjaI,Ivo en ik je gaarne bewonderen ...

Goede vlucht terug Ahja en Frits
  6. Joke van Acht:
    24 juni 2011
    Ha Paul

Terug van vakantie bleek Margriet je blog te hebben doorgestuurd aan mij. Supper!!!!!!!!!!wat je/jullie gedaan hebben.
    Een vraag: is je maat Chris, Chris Jansen? Ik meen hem te herkennen. Mijn eerste stagebegeleider!