Sint Pieterplein

19 juni 2011 - Rome, Italië

Vanmorgen vanuit de camping langs de Tiber naar het Sint Pieterplein gefietst. Om 11.11u op het plein aangekomen de preek was net gaande. Precies 4 weken geleden vertrokken vanuit Den Bosch.

Een bijzondere ervaring om zover fietsen en zo lang van huis te zijn.

1. thil:
    19 juni 2011
    Heren proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!! met deze mijlpaal
    Keigoed We zijn trots!!!!!
    Geniet en laat de zegen van pope over jullie heen komen.
    tot gauw liefs
  2. Nicky:
    19 juni 2011
    Gefeliciteerd met deze overwinning!!
    Geniet van Rome en de groeten aan de Paus.
    Groet Nicky
  3. Ellen:
    19 juni 2011
    Geweldig hoor!!!!blijf nog lekker even genieten van Rome, de cappuccino, la mama´s, de pasta, het citroenijs en de vrijheid, hihi...wij denken aan jullie, Frans en Ellen
  4. george & beatrijs keukens:
    Hallo Paul en Chris,

En dan is het hoogtepunt daar: het St.Pietersplein...
    Wij hopen dat jullie daar de slotkick hebben gekregen die hoort bij zo'n avontuur en zo'n prestatie. Hulde, hulde,hulde!!!!
    En bedankt voor het verslag, waardoor wij ook een beetje hebben mogen meefietsen, meeleven en meegenieten.

george & beatrijs
    enz.
  5. Fieke:
    19 juni 2011
    Vanaf vandaag is er een nieuwe Pope;Paulo Christiano Rooijmanso Jansso Unico. ik zag witte rook en wist het.....

Frattello's, un giro magnifico!!
    Vol trots en liefdevol zullen we jullie dinsdag weer op Hollandse bodem begroeten...nadat jullie als eerste natuurlijk de grond gekust hebben...

De limoncello staat koud (ijskoud) dus wie wil kom drinken en zoenen in de avonduren!! Paolo is back in town!!
  6. Atleet Opa Frits Janssen:
    19 juni 2011
    Globetrotters, Voor een "preek" kunnen jullie ook zeer dichtbij, naar Het Opstalsedommelplein fietsen. Wel leuk al die foto's met geluid. Pizzaspreuk: als we niet in Engelen geloven moeten we wel proberen er zelf een te zijn. Graag gedaan.
    Preekgroeten van Pa/opa Frits
  7. Bob:
    20 juni 2011
    Dapperen, ook als mannen met witte boorden heel vriendelijk vragen 'kom nou eens mee, ik wil iets laten zien, ik heb nog prachtige souvenirs waarvan het wel eens zo zou kunnen zijn dat het antieke voorwerpen zijn, hier onder mijn kapel is een crypte ...' of - 'hier boven mijn kapel is een prachtig gewelfde opslagplaats' - Gewoon niet doen. Niet Doen. Gewoon op een terras gaan zitten en genieten tot het begint te schemeren. En dan wat eten en het glas nog eens vullen.

Behalve dit ongevraagd advies, ook mijn bijna tot jaloersheid uitgroeiende bewondering voor het bedwingen van bergen en dalen.

En straks ... weer terug naar de Brabantse Nachten. Ok mooi.
  8. paul maas:
    20 juni 2011
    nou, jonge doede oe eiges goed inpakken. Tis hier koud en het regent. heb je de groeten gedaan aan de paus en een kaarsje opgestoken in de st pieter. mooi. dan kende weer gaan. groet, paul
  9. Yvonne van Roij:
    20 juni 2011
    Nou Paul (en Chris), van harte gefeliciteerd met deze bijzondere prestatie. Geniet lekker van je verblijf in Rome. Het zal wel even wennen zijn aan het niet meer fietsen, maar het mooie weer, de bijzondere stad en de vele terrasjes maken dat wel gauw goed.
    Goede terugreis!