Lago di Vico - Arrivato Roma camping Tiber

18 juni 2011 - Rome, Italië

Na een overnachting in een blokhut aan het Lago di Vico, vanochtend vroeg op weg voor de laatste hele etappe van 75km: Camping Tiber. Laatste loodjes wogen ook vandaag zwaar, het is hier nergens vlak en de temperatuur liep op tot boven de 30". Na het inrichten van ons mobile home even 20 km extra voor boodschappen, de blonde jonge van net heeft het vochtverlies weer enigszins gecompenseerd.

Morgen langs de Tiber de laatste kilometers naar Rome, effe langs bij de pope die ons natuurlijk verwacht.

1. André Groenen:
    Ave jongens,
    Veni, vidi vici, Ihr habt es geschaft! Morgen jullie triomftocht door Rome en ook in Den Bosch wordt de platte wagen al in gereedheid gebracht. Veel plezier nog met het laatste traject!
    groet
    Marianne & André
  2. annelies:
    buona sera,
    Hartstikke goed dat jullie er bijna zijn, de pope zal blij zijn jullie te kunnen ontvangen.Blijf er niet te lang want Rome heeft veel moois te bieden.
    Geniet er lekker van en laat de kuiten maar even een paar dagen ander werk doe dan fietsen!!!

groetjes
    Maaike en Annelies
  3. george & beatrijs keukens:
    Hallo Paul en Chris,

Wij zijn bijgekomen van jullie verslag Montalcino enz., waarin jullie weer tot grote hoogte wisten te stijgen, in alle opzichten...
    Ook de foto van jullie bedscène is voor eeuwig op ons netvlies gebrand, zoals destijds het beeld van John en Yoko...
    Maar nu is Rome nakend en wacht jullie de lauwerkrans en de pauselijke zegen: pro Paulo et Chris(t)o!!!
    Nu eerst Rome zien en dan....naar huis!!
    Geniet van jullie triomf: het is volbracht.

george & beatrijs
  4. marcel:
    18 juni 2011
    Nou mannen rede voor een gepaste noot.

We hebben met z'n alle in de st. Jan geoefend, zodat jullie in de st Pieter kunnen genieten.

Sluit je ogen en geniet: http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=106104
  5. Iwan en Jula:
    Benvenuti Paolo e Christo,

En zie, de Heer geeft jullie, welverdiend, de komende dagen prachtig weer: 26, 28 en dinsdag 30 graden.
    Geniet zondag (en doe de grote man onze groeten)en maandag voluit en dan weer rustig aan naar huis, waar jullie lieverds met smart op jullie wachten.

Paul, we komen je huldigen dinsdag en uiteraard je prachtige kuiten bewonderen!

Liefs,
    Iwan en Jula
  6. Joep en Derrick:
    Lieve Paul,

Erg trots op je prestatie, zou het je nooit na kunnen doen...en die kuiten hè. Jammer dat we je dinsdag niet kunnen verwelkomen maar we skypen deze week wel even. xxxx
  7. thil:
    Lieve paul en Cristiaan

Kei goed jullie hebben het gehaald!!! Doe pope de groeten van ons!
    Prachtig al die foto's we zijn stiekem jaloers op jullie.
    Geniet nog van die laatste dagen!
    Jullie fans helmond
  8. Jeanne Rooijmans:
    Liev Paul en Chris
    Proficiat met jullie fietstocht naar de Pope!
    Jullie hebben je einddoel bereikt!
    Nu nog een paar dagen genieten van een mooie stad en dan naar huis waar we jullie zullen verwelkomen reken maar!

Lieve groet jeanne