Bludenz rustdag

1 juni 2011 - Bludenz, Oostenrijk

Vandaag een rustdag ingelast vanwege het slechte weer.Mutti Sapper heeft gezegd dat morgen weer de zon schijnt. Vanmorgen een heerlijk ontbijt van Mutti bekommmen met verse broodjes die Vati op de fiets in het dorp gehaald heeft. Bludenz even bezocht de geur van cacao dringt zich meteen op. Bludenz staat bekend om zijn milka chocolade, van die koeien dus. Morgen over de Arlbergpas ( 1793m) ik kijk er naar uit. Voor rest vandaag een beetje chillen. Een rookverbod  is in Oostenrijk nog niet ingevoerd , hier wordt nog overal vrolijk gestoomd

1. Anchelina:
    1 juni 2011
    Mmmm de plek van (Milka) chocolade nu ben ik echt jaloers! Niet te veel van snoepen hè. Ach wat je fiets het er wel weer af.

À, T en Reef
  2. Jet:
    Liebe Vati,

Heute tag habe ich SPSS gemacht am Univertät. Ich habe sehr viel Spass gehabt mit meiner Freunder. Jetzt laufen wir nach die Fraulein Hornsveld für ein Konversation.
    Viel Spass heute Tag für Ihnen!

Auf Wienerschnitzel,

Jet
  3. Jet:
    1 juni 2011
    PS. ook de groeten van Robin, Niek en Paula!
  4. annelies:
    Ha Paul,
    Dit is nou nog eens het echte PITwerk(Plezierig Intensieve Tour)Veel succes in de Alpen en misschien kan die Mutti je kuiten van te voren lekker masseren!
    groetjes ook van Maaike en Hans
  5. Drea:
    1 juni 2011
    Wat fijn om te lezen. Zo ver van huis onder de vleugels van Mutti en Vati schuilend voor de regen. Doet Mutti ook je wasje (lees onderbroekjes)?
    Zet hem op morgen. hup die berg op.

dikke kus Drea.
  6. george & beatrijs keukens:
    Hallo Paul,

Na deze (verdiende!)regressie-dag wacht je morgen de terugkeer naar de harde werkelijkheid:,1793 m. hoog.
    Maar gelukkig heb je de dag mee: Hemelvaartsdag en als ik het goed heb, ging dat zonder moeite.
    Dat moet jij gemakkelijk kunnen evenaren!!
    Voor de zekerheid zullen wij wat speciale schietgebedjes(?) in de strijd gooien...
    Behouden sankomst boven, Paul.

george & beatrijs
  7. Fieke:
    Liebeling,

Als je roze koeien ziet moet je eerst even langs de dokter en daarna mag je de berg op... Wauw wat een spannende tocht. Maar met een goed en stevig ontbijt en succeswensen van Mutti en Vati gaat dat helemaal goed komen. En die gespierde kuiten komen ook wel van pas.
    Het is hier mooi weer, morgen weer een dagje zon. Dus wij zullen geen energie verbruiken. In gedachten staan wij op de top met een koud biertje.
    Liebeling, succes wij zijn en blijven je trouwe fans xxxx Fieke en Eva
  8. george & beatrijs keukens:
    Correctie:

In onze laatste reactie is sprake van een storende tikfout:
    Lees s.v.p. Behouden AANKOMST (i.p.v. sankomst) boven, Paul.

george & beatrijs
  9. thil:
    1 juni 2011
    Ha Paul, lekker uitgerust? Morgen een mooie klim: laat die Oostenrijkers maar zien dat Nederlanders ook kunnen klimmen. Volgende keer graag detailfoto's van die kuiten! Herrliche Bergen, sonnige Höhen, immer voraus!
    liefs Giel en Thil
  10. Joep en Derrick:
    3 juni 2011
    Guten Morgen oder ist es Servus Paulus?
    Een teken van leven uit een onbeschrijfelijke bouwput in Londen! Nooit gedacht dat ik jaloers zou kunnen zijn op een lange fietstocht via de Alpen,maar ik zou liever achterop willen zitten nu dan hier te moeten zijn!
    Lijkt erop dat de tocht je goed bevalt en je ziet er gezond en gebruind uit! Heb je "Heidi" al ontmoet en heb je al gejodelt?
    Veel succes in de Alpen etappes... we denken aan je!
    Joep & Derrick xx