Van Bregenz naar Bludenz

31 mei 2011 - Bludenz, Oostenrijk

Aanvankelijk fietsend langs de Rijn, het is hier niet veel breder dan een doorsnee kanaal. Grappig is dat je aan de ene kant in Oostenrijk fietst en aan de andere kant in Zwitserland.
De Alpen komen nu steeds dichterbij, ik ben benieuwd of ik nog door de sneeuw ga fietsen.
Mijn kuiten groeien gestaag, dus die kijken uit naar de volgende bergrit.

Vanmorgen gebeld naar  Haus Sapper voor een overnachting in Bludenz. Je weet nooit wat je dan te wachten staat. In de straat aangekomen stond de heer des huizes al mij op te wachten. Ik schat het echtpaar ruim boven de 70 jaar. Ik werd door mevrouw naar mijn kamer gebracht onderwijl vertelde ze hoe geweldig ze André Rieu vindt.

Het kamertje is aardig gedateerd maar voldoet prima. Even later naar de binnenstad gegaan bij het verlaten van het huis, kreeg ik de neiging om te zeggen hoe laat ik weer thuis zou komen bij vati en muti. Morgen waarschijnlijk een rustdag, er is slecht weer voorspeld met veel regen.

Groeten,

Paul

ps. er volgen vanavond nog nieuwe foto's en video's!

1. marcel:
    31 mei 2011
    Je gaat als de brandweer.

Hier begeleidende muziek voor in de bergen.
  2. Ellen:
    Ha Paulus,

ja, met die muziek van Marcel...is een lekker fietsritme lijkt me! Kiek uut veur klapkütn hè!
    Ze zijn zo al mooi genoeg, hihi
    veel plezier in de bergen, jodelodeloo, x Ellen
  3. george & beatrijs keukens:
    Hallo "mein Jungen",

Er gaat toch niets boven zo'n onderkomen als Haus Sapper met een echte Vati en Muti. Wij kunnen ons levendig jouw opwelling voorstellen!
    Belangrijker: morgen een welverdiende rustdag, vooravond van de grote passage, toch?
    Daarom van harte: Rust zacht, Paulchen.

george & beatrijs
  4. Jeanne Rooijmans:
    Liev Paul
    Over 4 dagen zit je al in Italie!
    De tijd gaat snel, maar wat zie je allemaal mooie landschappen en wat vind je leuke plekjes om bij te komen,om jaloers op te zijn!
    Schijnbaar smaakt het eten je daar ook goed, maar wat wil na zo'n creatieve sportieve dag!
    Lieve groet Jeanne
  5. Maarten:
    1 juni 2011
    Andre Rieu, gelukkig....hadden jullie gelijk iets gemeen.....Paul fiets ze, en geef de grote jongens van katoen!!

Maarten