De hereniging!

11 juni 2011 - Florence, Italië

De ene uit het noorden en de andere uit het westen. Wat je al niet verzint om elkaar te ontmoeten. Het weerzien was aller hartelijks en emotioneel, de verdere details blijven tussen ons. Waren rond 13.00u in het hostel, wat gedronken en gedoucht. Dadelijk even het centrum in.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. thil:
    11 juni 2011
    Das mooi! Heel goed! Veel plezier samen!

Fans uit helmond
  2. arna:
    11 juni 2011
    Joehoeeeeee. Een hele middag en avond zonder iets te moeten en in alle rust SAMEN. Geniet ervan. En morgen een pittige klim. Ook fijn om samen aan te gaan. Boys geniet ervan. Liefs arna, sjoerd en luna
  3. george & beatrijs keukens:
    12 juni 2011
    Hallo Paul...en Chris, toch?

Fantastisch! Samen vertrokken...dan een soloritje van Paul...en samen over de eindstreep.
    Veel plezier samen in de laatste etappes.

george & beatrijs

P.S. Jullie weten toch wat de Paus allereerst doet als hij ergens aankomt/ uit het vliegtuig stapt!?
  4. Marcel:
    heeee paultje! respect!
  5. marijke rooijmans:
    12 juni 2011
    Via een smsje begreep ik 80 km en 1250 meter geklommen vandaag. Jullie mogen trots zijn heren op deze bijzondere prestatie
  6. Fieke:
    12 juni 2011
    Ja en via een ander smsje heb ik begrepen dat de bicicletters al vroeg aan het bier zaten....ná de klim...dan effe een wasje doen, zeempjes aan de lijn en het tentje opzetten,of andersom.... magnifico!Jet gaat morgen voor jullie op zoek naar een volgende camping, girare,girare..... x
  7. sandra en tiny:
    14 juni 2011
    Hallo helden,
    Vanuit het zonnige noorden wensen we jullie alle goeds en geniet er maar van. Tiny en Andre zijn enthousiast dus ik ga met Fieke in gesprek over hoe het is om een periode zonder man te zijn.
    X Sandra en Tiny