Verona en video's

6 juni 2011 - Verona, Italië

Hallo allemaal,

omdat het Paul vanavond niet meer lukte om zelf een update te geven, neem ik deze taak even van hem over. Paul is vanavond in Verona aangekomen, alwaar hij slaapt in de 'Ostello Verona'. Een prachtige jeugdherberg in een 16e eeuwse villa, maar wel met een zeer streng deurbeleid (om 23u moet iedereen binnen zijn en om 9.00u in de ochtend word je weer naast je bed verwacht!). Vandaar dat hij nu snel is gaan eten, om zo ook nog iets van Verona (en Het Balkon?) te kunnen zien.

Paul heeft al wel een aantal nieuwe video's online kunnen zetten, waarin hij uiteraard zelf weer commentaar geeft op wat hij onderweg tegenkomt. Morgen hopelijk weer een zelfgeschreven bericht van 'de man met de kuiten'.. Hij vertelde me al wel dat hij de eerste Bosschenaren is tegengekomen! Wordt vervolgd...

Groetjes,

Jet

1. luna rooijmans:
    lieve paul
    super leuk om je even gesproken te hebben
    heel veel plezier op je fiets tocht
    ik volg je op je reis
    xxxxxx en helen dikke knuffel luna
  2. sjoerd rooijmans:
    lieve paul
    ik mis je
    heel veel plezier met je reis
    hele dikke knuffel
  3. Maarten Abdul:
    6 juni 2011
    Wat een enorm tempo heb je erin! Ik vind het dan ook niet gek dat je geen tijd hebt om je blog blij te houden!

Sterkte en geniet!
    Maarten
  4. Joep en Derrick:
    6 juni 2011
    Verona, so who is Romeo and who is Juliet?
    Well done Paul, Italy already! Die kuiten he, dat wordt een complete obsessie. Gelukkig kunnen we die bewonderen eind volgende week!!! (Als we nog de energie hebben na de "move of hell".

Joep & Derrick
  5. ted noten:
    paul

en nu door naar napels
    daar waar rome ophoudt begint tripoli
    have fun en geniet van dit mooie avontuur
    met lieve groet ted
  6. Fieke:
    Amore!
    Bueno! Je gaat goed na een kleine dip van te lang alleen zijn, zwoegen en ploeteren door weer en wind, bergen bestijgen en afdalen..... Maar, bikkel die je bent, je zet je daar weer overheen om verder te knallen... Zaterdag een hereniging met Chris ( eindelijk) en samen zullen jullie de eindstreep Roma gaan halen!!!
    Trots zijn we, heeeel trots,
    ti amo
  7. george & beatrijs keukens:
    Bon giorno, Paolo,

Gelukkig, eindelijk een teken van leven na de angstaanjagende stilte van de laatste dagen,waarin je de Alpen hebt bedwongen (onder welke omstandigheden?) bergop/bergaf: een hoogtepunt, letterlijk maar ook qua prestatie!!! Dan is een dipje niet meer dan normaal en de woorden van Fieke moeten je eenzaamheid verdrijven en je nog eens extra power geven. Rome en de H.Vader wachten op je en een ereronde in het (voormalige) Circus Maximus lijkt ons nog het minste.!!!
    Zet 'm op en door, Paolo.

george& beatrijs
  8. Marleen:
    14 juni 2011
    Ha Paulus,

Nog even en je hebt je doel bereikt. Fijn dat je maat gekomen is om de laatste kilometers mee te fietsen. Lekker he die bergen op het voordeel is dat je er ook regelmatig af mag.
    Nog veel fiets en genietplezier.

Groetjes,
    Marleen