Verona naar Montagnana

7 juni 2011 - Montagnana, Italië

Ondanks het feit dat dit een ritje is van pakweg 60 km was het een zware tocht tot nu toe.

Ik heb voortdurend in de stromende regen gefietst en wind tegen gehad. Na een half uurtje konden mijn voeten al zwemmen. Besloten om even te stoppen voor een expresso, die oppepper had ik wel even nodig. Het weer werd echter niet veel beter dus uiteindelijk besloten om weer op de fiets te stappen. Flink doorgestampt naar Montagnana. Gelukkig had ik 's morgens de al de jeugdherberg gereserveerd, in een oud fort dit keer. Om 15.00u ben ik hier aangekomen.

1. Drea:
    7 juni 2011
    Na het zuur komt het zoet. Wij zijn hartstikke trots op je. Fijn om te weten dat chris over drie dagen de laatste etappe met je mee fietst. Wij gaan nu ook aan de pasta. Kus Drea.
  2. Ellen:
    7 juni 2011
    ja, waterfietsen valt niet mee hè...en ja, die espresso...mmm, dat helpt altijd! We vinden het geweldig dat je al zover bent gekomen, hoor, chapeau!
    en...Drea, wij gaan ook aann de pasta, hihi xxx Ellen
  3. Iwan en Jula:
    7 juni 2011
    Ha die inmiddels weer lekker opgefriste en gedroogde Paul,

Geloof het of niet, maar ook hier was het pasta wat de pot schafte, heerlijk!

Morgen misschien nog een dagje wat natter, maar donderdag staat te boek als een fraaie dag. En dan komt Chris ... dan doet het weer er al veel minder toe.

Lekker uitrusten Paul, Iwan belt je vanavond nog efkes.

Uit het AMC: Stefan is plots aan het eten geslagen tot veler verbazing en blijdschap, ook is hij actief. Morgen krijgt Marieke haar kindje ('om 9 uur' zei Bob net, kun je lekker even navragen bij de astroloog of dat een goed tijdstip is ;-))

Paul, alle liefs en goeds, trap ze weer morgen en eet en drink veel lekkers!
    Iwan en Jula
  4. Joep en Derrick:
    7 juni 2011
    Zie je wel, je had dus ook naar Londen kunnen fietsen met al dat water!!!! Behoorlijk onder de indruk Paulus met je doorzettingsvermogen. Ik voel like "giving up" hier met al de verbouw ellende. Misschien is een fietstocht naar Rome een ideale afleding voor me!!!

Liefs en veel sterkte. Hoop dat het weer verbeterd!

Joep & Derrick xx
  5. Maarten:
    Ha die Paul,

We schreeuwen hier om water! Heel voortvarend allemaal Paultje. Dat van die Bosschenaren vind ik minder. Ik blijf Utrechtenaar in hart en nieren, en die zie je niet....? Ook ik ga nu aan de italie dis...... een eenvoudige roerbakmix.
    Paul toi toi toi!

Maarten
  6. André Groenen:
    Cia Paolo!
    Na alle afzien van vandaag wensen we je nog vele zonnige Italiaanse dagen met wind in de rug en koud bier op Toscaanse terasjes tussen de wuivende nu nog groene korenvelden! Florence en nog veel meer van dat moois liggen nog voor je, doe ze de groeten van ons in huize Scurcoli. En nog bedankt voor je kaartje uit Koblenz!
    Avanti, ciao en arrivederci
    Marianne & André
  7. george & beatrijs keukens:
    Hallo Paul,

Zo horen we niks en dan stromen de berichten binnen, zoals bij jou daar de regen stroomt, overvloedig...
    Om te zorgen voor betere tijden, hebben wij al onze nespresso-cups naar boven gestuurd...ook george clooney heeft zijn medewerking toegezegd en is bereid voor jou de laatste cup in te leveren!
    Reken dus op een paar prachtige dagen met zon en alleen wind in de rug!

george & beatrijs
  8. Jeanne Rooijmans:
    Lieve Paul

Na regen komt zonneschijn! Op naar de Pope! Haar in de wind, handen aan het stuur,voeten op de pedalen en weer vooruit met de geit! Goedzo paulie
    Chris is in aantocht!
    Lieve groet Jeanne
  9. Rika Hop:
    Ha Paul,

Wat leuk om je zo te kunnen volgen, had al eerder gekeken maar nog niet gereageerd! Lang leve de expresso's, die zijn natuurlijk perfect in Italië!
    Bedankt voor de vakantiefolder, ik ben alleen bang die ie niet meer bestaat:(
    Heel veel succes met de laatste loodjes en geniet ervan!

groetjes Rika
  10. Marcel en Ray:
    8 juni 2011
    Nou Paul het schiet echt op nu. Weer of geen weer, met of zonder snot voor de ogen. Jij vliegt naar Rome met je ballonkuiten. Weet je wel zeker dat je terug vliegt ;). Veel plezier het laatste stuk met je kompaan. Wij volgen het graag droog en lui op de website. Liefs van ons, Marcel en Ray.
  11. Nicky:
    Hoi Paul,

Ik volg je al vanaf het begin en al is fietsen niet mijn ding, het avontuur en de ervaringen die je opdoet wel. Erg leuk om te lezen en zien waar je fiets en wie je tegenkomt. Ik heb veel respect voor je, zeker als je zo door de regen moet.
    Veel plezier en succes verder. En gezellig dat je zaterdag een fietsmaatje krijgt.

Groetjes van Nicky en een knuffel van Dana
  12. ina:
    8 juni 2011
    Jeetje, wat ben je al ver. Ondanks de regen moet het toch genieten zijn in het mooie Italië. Succes met de laatste loodjes en ik wens je veel zonneschijn.

Gr, Ina